FREDAG :)

Hejhej :)

Idag är det fradag och det är lika med HELG :) väldigt skönt, inte en ända dag för sent.
Veckan har ju varit så kul med nationella prov.
Började vid nio idag med svenska, vi satt och pratade i biblioteket och sen va de SO,
vi hade läxförhör på en läxa som jag hade glömt bort, men det gick väll bra ändå :)
Sen va det NO med Anna, vill ha tillbaka Elisabeth (stavning?)!!! men men allt man vill slår
inte in. Va labbade i olika grupper. I min grupp var det jag, Elin, Andreas och Marcus.
Vi håller på med hastigheter och sånt. Efter NO:n hade vi lunch, god mat idag :)
Sen blev det att titta på film om Elvis på musiken och sen hade vi mentorstid, dom
pratade lite och sen fick vi gå.
Matte sist på dagen, ingen höjdare. Vi hade diagnos och sen var det att plugga inför provet.

Gick hem och Lina, Kiina och jag tittade på Mamma Mia och sen blev det att åka till
bowlinghallen och spela lite. Kom sist, inge kul, men grattis till pappa som vann, hihi

Sitter och tittar på kläder finns sååååå mycket snyggt, hoppas jag hittar lite imorgon :)

     


  

Nu ska jag gå ner och laga mat :)
Ha det bäst <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skkiiitsnygga kläder ;O :D kööööööp säger jag bara !! kram

2009-02-06 @ 18:41:34
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0