Stockholm :)

Stockholm idag :)
Gick upp vid åtta och gjorde mig iordning, sen bar det av till Stockholm :) Tog ett tag med
tillslut va vi framme. Pappa släpte av oss vid stadshuset och sen gick vi till stan. Gick
där i ungefär tre timmar och sen tröttnade vi. Började gå hem mot Kiinas bror Magnus.
Men på vägen fanns det fler butiker, kul kul kul :) Tillslut var vi framme, vi pratade lite och
bokade tågbiljetter ville inte åka buss. Sen blev det att sjunga sing star. Jag, Kiina och Lina va
på ett lag mot Johanna och Magnus. Första vann vi och andra vann dom. Sen blev det att gå
tillbaka till stan och hoppa på tåget. Vi kom hem vid tio.

Måste också berätta en liten rolig sak som hände ;) När vi va i en galleria så kom det fram en kille
i 20-årsåldern till oss. Jag trodde han pratade med Lina och Kiina så jag stannade en bit ifrån
dom. Men han frågade om vi vann syskon och Lina svarade att hon och jag var det.
Han sa; "Ja, jag såg er där borta så jag följde efter er och jag undrar om din lillasyster (jag) skulle vara
intereserade av att bli modell" 
Jag sa;  "Nej?!"
Han; "Men du har förutsättningarna och allt"
Jag; "Jaha, men jag vill inte"
Han; "Är du helt säker?"
Jag; "Jaa!!"
Och sen gick jag. Han va hel skum och presenterade sig inte ens.hihi ;)
 
Nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig :)

    

  

lite kläder av kläderna jag köpte,

dagens köp;
en tunika
tre t-shirtar
en tjocktröja
ett par jeans
ett par skor
en väska
+ fika och mat

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiit va coolt :D du kan bli modell ju !! fiina kläder du hade köpt;)

Och TACK för att du fixade min blogg supernöjd vart jag :D:D kraam jessie

2009-02-08 @ 18:16:18
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0