19/1

Gårdagen;
Gick upp vid åtta för att åka och spela match. Gick väldigt bra och vi "sprang över" dom.
Tillslut vann vi med 22-8 :D
Resten av dagen spenderade jag i soffa med kudde och täcke (a).
Blev lite pluggande men mest tv-tittande och godis-ätande.





Idag;
Skola idag, den började 8.40 med klassråd. Sen blev det tyska, matte, engelska.
Hade engelska prov idag, gick väldigt bra för att vara jag och sen var det lunch.
Skinkfrästelse eller potatisbullar, ingevidare gott så jag åt mackor, det uppskattade
inte Gunilla att jag gjorde, hehe
Sen blev det SO och sen var det ev-val = slöjd. Virkade lite och sen gick jag och Becca
hem.
Åt lite och sen blev det träning, kallt att springa ute och en rolig träning inne :)
Snabbt hem och titta på när Sverige spelade mot Spanien, en spännande och bra match,
Sverige vann tillslut med 34-30 tror jag :)

Nu sitter jag här och ska nog gå ner och titta på idrottsgalan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0