24/1

hejhej :)

sitter här vid datorn hos min faster. eller hon och hennes familj är i thailand så min syster bor här nu :)
idag gick jag upp vid halv åtta och åt frukost och gjorde mig iordning och åkte till bowlinghallen och jobbade.
de gick bra och fort är stolt över mig själv, har gjorde typ 20hamburgare helt själv :)!! som mest va vi
fem stycken som jobbade sammtidigt ;) hehe, men när jag, pater och daniel jobbade va de fullt upp, peter och jag lagade mat och hade kassan medans daniel bara stod och pratade med annat folk, va irriterade jag va, men tillslut
fattade han att han skulle hjälpa till :) slutade vid tre då kom lina, kiina och tobias och hämtade mig.
åkte hit och vi har spelat wii, nitendo 64, tittat på film och handboll, nu sitter jag här och lina och kiina ska titta på film,
ska väll gå ut till dom :)

Ni som inte har nåt att göra imorgon kom och titta på handboll i bergslag klockan 10.30 ;D

hade bra och sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0