26/1

hejhej :)

studiedag idag :) så himla skönt!
vaknade vid halv tolv och hörde att pappa va uppe, och kom på att jag kanske skulle gå upp
(han hade jobbat natt ;) 
satt mig vid datorn en sväng och gick den ner och åt frukost. satt vid tv och vid datorn till två,
då kom kajsa och
vi gick ner på stan en sväng. Köpte ett diadem och en semla :)
hem och byta om så kom kajsa och lisa och hämtade mig, åkte till träningen. de gick inge bra,
sköt väll 15bollar i ribban/stolpen och missade 10 till, sen tränade vi genom brott,
gick sådär tills jag sprang in i ansi och vi båda åkte i backan, med henne gick de bra men jag fick sån
fart ner i backen och slog i bakhuvudet,verkligen inte skönt. fick en sådan huvudvärk och den har
fortfarande inte gått över. satt mig och tittade och sedan åkte jag hem.
Duschade, åt och nu sitter jag här, har just sökt till gymnastiet :) det blev först walthers och sen bregårn.

vill ha sommar nu!!!
 

hade bra :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0