snart skola =)

håller på att göra mig iordning och ska snart cykla iväg
till skolan. börjar med teoretisk idrott och sen är det
2 timmars lunch.
igår blev det marieberg med mamma och pappa, hade bestämt
mig innan att jag skulle köpa present till min syster och inte
så mycket till mig men de lyckades jag inte hålla.
det blev;
en stickad tjocktröja, gina tricot 299kr.
ett par jeans, gina tricott, 499kr.
svarta strumpbyxor, gins tricot, 69kr.
en midjekjol, cubus, 199kr.
trekvarts ärmad tröja, cubus, 149kr.
gråa mjukisbyxor, cubus, 149kr.
+presenter till min systder fast de skriver jag inte här för då
kan hon ju läsa vad hon ska få =)
bilder kanske köommer nån dag;)

näe nu ska jag byta om och cykla iväg!
puss<3

Kommentarer
Postat av: Becca

Rika människa!:D

Sv; Men åh fotagraf gubbar säger jag:(:( men blev du bra då?:D

2009-09-25 @ 16:02:34
URL: http://thewaytothetop.blogg.se/
Postat av: Becca

Sv; ja tror ja blev sådär på alla ensamfotona blev inte bra iaf:O:(xD

2009-09-26 @ 06:17:04
URL: http://thewaytothetop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0