Sämre dag, roligare helg =)

Idag har inte precis varit den bästa dagen på länge. Började åtta i morse och de är ju aldrig kul. Och på lektionen gjorde vi INGENTING! Sen hade vi nationellt prov i tyska. Idag var det läsförståelse, jag fattade ingenting! Så blir mer än nöjd med ett G. Vi fick tillbaka vårat första matte B prov. Gick inte så bra, har fått MVG på alla matte prov och nu hade jag 0.5 poäng över VG-gränsen. Men lite skönt var att nästan alla hade "misslyckats" på provet. Sen efter det fick jag tillbaka mitt referat som jag skrev i svenskan, ett G+ där. Ett tips till er som ska skriva referat ta inte bort viktig information och tänk att läraren inte märker det, haha.
Sen har jag inte gjort så mycket mer idag.

Helgen blir mycket roligare, imorgon 12.10 åker jag till syster i Oslo :D



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0