2010-08-30

Just gonna stand there and watch me burn
But that's alright because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that's alright because I love the way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie



Skola idag - helt slut när jag kom o ännu mer när jag gick!
Varit på inskrivning med klubben på Intersport.
Blev ett par nya handbollsskor när jag ändå var där.

Imorn blire skola, sen träna småkillarna
och på kvällen ska jag hjälpa min syster att flytta.
Hon lämnar mig nu igen :(((
Fast som tur är inte lika långt borta denna gång!!

Nu ska jag sova!!
PUSS<3

Kommentarer
Postat av: karlsson

lämnar dig aldrid sötnöt!!

2010-08-31 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0