Överaskning! =)


Hemma efter att ha varit till Lerheden (?) och överaskat Denise med kladdkaka och paket. Hon fyller år på torsdag så då tänkte Jag, Jessica, Annie och Emma att vi skulle fira henne lite. Lite tråkigt var att hon var på ridbanan och red så hon såg när vi kom, men men. Mycket gott och kul var det! Vi/jag hade bakat en kladdkaka och skulle göra halonmousse till men den blev misslyckad så jag ställde den i frysen och vips så blev det hallonsorbé i stället :) Väldigt god blev den tillslut. Vi pratade och hade kul, sen vid 7 så åkte vi hemåt igen. Nu ska jag titta på OS, förvånade va?

Bilder kanske jag lägger upp senare =)


Imorgon blir det jobb 12-16 och sen efter jobbet kommer kusin Hanna och hämtar mig så åker vi till stan och fikar lite =D

Kommentarer
Postat av: Denise:)

Tack så hemskt mycket! Ni gjorde min dag super!<3

2010-02-23 @ 20:42:37
URL: http://denisenyberg.blogg.se/
Postat av: jessica

massa myys :D<3

2010-02-23 @ 20:44:32
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0