Usch!!

Inte kul att förlora! Vi spelade värdelöst i första eller kan man ens kalla det spela? I halvlek stog det 2-7. Å sen i andra så tryckte vi på som bara den och tillslut stog det 9-10. Nästan uppe lika. Då blev vi utbytta och dom andra kom in. Inte lika mycket tryck så efter typ 10 minuter kom vi in igen och det stog 9-11. Vi tryckte på och spelade. Men de räckte inte ända fram och tillslut blev det 11-13. Vi var nära i alla fall. Men vi spelade så bra, ja vill inte nämna namn för jag vet inte vilka som läser och hur dom tolkar det men om man säger så här, vissa spelade bättre än andra! Men men inte så mycket att göra åt saken nu. Vi vinner nästa match!

Imorgon är det skola igen, ska bli skönt ändå. Jag skulle inte klara av att vara arbetslös eller nåt sånt. Skulle bli tokig. Måste ha något att göra!

Nu ska jag titta på lite Vänner (orkade bara två avsnitt igår, haha) och sen sova.
puss<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

japps:D vad för match?

2010-02-28 @ 20:08:17
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Anonym

va:S? asså jag är fett förvirrad idag :S förlåt

2010-02-28 @ 20:15:50
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Marie

sv; Usch, jag får rysningar bara jag tänker på TENS, haha :D Fast jag provade för några år sedan och jag har ju nervvärk så det där stickandet förstärks. Kanske skulle det gå bättre nu, vem vet. Jag är för feg för att prova igen, ;) Haha! =)

Men vad bra att det passar för dig och att din axel blev bättre! Vad har du haft för fel på den?

2010-03-02 @ 19:50:01
URL: http://mariestayreal.blogg.se/
Postat av: lina

haha før de fattar ju inte nær du skriver så hær hahahah goo du ær <3

2010-03-04 @ 20:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0