lina hær !

fick æran att gæstblogga lite hær i lillsyrrans blogg. måste jag ju først skriva att ni ska kolla in i min blogg haha ! linakarlssoninorgeland.blogg.se ! sen vill jag berætta vad otroligt mycket jag saknar dig fi! kænns konstigt att inte se dig varje dag kunna prata, berætta våra otroligt roliga skæmt før varandra. men snart blir det ændring på det, nær jag flyttar hem !

till påsk har jag en øveraskning till lilla fisan haha. spænnande va?! kan ju inte skriva vad det ær før då læste hon ju det, man får inte vara dum ;)

Saknar Dig!!!! <33






sofie leker ballerina! du skulle ju helt klart lyckas!!

ha de !

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha fiiint sofie :DDD<3

2010-03-30 @ 22:45:09
URL: http://carlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0