Oslo till helgen!

Har inte orkat uppdaterat dom senaste dagarna och jag klagar jämt när andra inte gör det :P haha. Skola har det varit hela veckan och det har gått bra! Måste bara plugga lite så jag blir klar med arbetena som ska vara klara nästa vecka. Annars har jag tränat och varit på stan och fikat. Har sån j*vla träningsvärk från träningen i tisdags, vi gjorde grodhopp och benböj, usch usch!
I morgon blir det att åka till Oslo, hoppas jag kommer ända fram den här gången :) Kom på för en stund sen att Hanna ville med så ringde henne men hon kunde inte med sånn kort varsel. Det var synd! Men vi får åka upp nån annan gång :) Min buss går 12.10 från bussstationen.

Satt och tittade på handboll och detta händer. Bara bilder och text. Men hans ben går av!!! Helt otroligt, tänker på detta då. Ungefär samma sak fast med Henke är det lite värre ;)

Nu ska jag titta på lite tv och sen sova, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0