På bussen :)

Det förra inlägget skulle ha publicerats i morse men glömde trycka på publicera, hihi.

Så nu sitter jag på bussen, har kommit till Karlstad. Blev nästan överlycklig när jag såg att bussen hade både eluttag och internet!! Haha nu kan jag vara underhållen hela vägen dit :) Perfekt! Det är bara 3 timmar kvar till Oslo nu. Det tar ju kortare tid med tåg men då skulle jag komma fram vid 10 i kväll och sen går ju knappast tågen så ville inte chansa!Bussen var väldigt full när jag gick på i Karlskoga men nu är det nästan inga kvar. Satt bredvid en tant förut men nu lyckades jag hitta två säten som var lediga. Kan inte bli bättre!
Medan jag satt där fick jag faktiskt lite tyska gjort, hade inte fattat att det fanns eluttag och batteriet är ju inte det bästa på min dator. Tror att det ska räcka i 4 timmar men då kan man inte ha inte internet, måste ha på lägsta ljuskvalité och jaa då kan det räcka i kanske 2 timmar. Men men jag har ju en dator iaf :)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

shit vilken bra buss:D

2010-03-05 @ 14:09:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0