2010-11-21

Uppdateringarna duggar tätt känner jag ;)
Har ett för stressigt liv för att hinna med bloggen (a)
Haha nej då.. orkar bara inte när det inte hänt nått speciellt.

Men kan dra igenom helgen lite fort :)
I fredag va de först träning o skola.
Satt i skolan och "pluggade" till fyra nån gång.
Åkte hemåt och packade sen till Karlstad o spela match.
18-18 blev det, men vi borde ha vunnit.
De va med Storfors jag spelade.

I lördags så låg jag hemma hela dagen.
Men på kvällen blev det Harry Potter med Erika.
Efter bion gick vi hem till Marcus o va där i nåra timmar.
Sen hem till min sköna säng o sova.

Idag har jag tittat på skidor och handboll.
Självklart på tvn ;) hihi
Nupå eftermiddag/kvällen har vi vart på kalas.
Min faster har fyllt år.
Mumsig mat o kul sällskap.



Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen.
Titta tv, äta godis och plugga lite :)

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0