2011-08-17

Då var första skoldagen på sista året gjord.
Kul att träffa alla igen o se vilka som börja i ettan.
Så små är ettorna, va vi så små? ;o
Jaja, fick se schemat idag med.
Rätt soft ändå:)
Ända dag vi börjar 8 är måndagar
annars börjar vi tidigast 10.30.
Kanske inte jättekul o sluta 16.40 varanan torsdag men men :)
Ritade mitt egna schema (a) haha
Annars har inte så mycket hänt på senaste.
Förutom att jobba klart o så.
Eller jo, har vart en del med kompisar.
Sen va ju jag, min syster o kusinerna till Ullared i helgen.
Mycket pengar gick det åt men kul hade vi!
Måste göras om någon mer gång :D
.
Men nu ska jag krypa ner i sängen o slå på en film.
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0