2011-02-26

Orkar inte/har inte tid för att blogga.
Men nu kommer ett litet inlägg.

Har vart lov i en vecka nu.
Väldigt skönt!
Började lovet med att vara i Dfs  med lite folk i klassen + nåra till.
Sen blev det Örebro med Marcus.
Hälade på hans föräldrar och träffade hans kompis David.
Trevligt trevligt :D!

Sen har jag jobbat i tre dagar.
Vart fullt i typ hela hallen men det har vart rätt kul.
Inte ofta det händer så mycket på samma gång.

Igår blev det Dfs igen fast med handbollslaget.
Va hos Moa och åt pizza, spelade spel o hade kul.
Kul kväll!

Idag har jag och Erika i Örebro och shoppade.
Hittade lite kuliga saker.
En jeansjacka, en mörkblå skjorta, ett vitt linne,
ett par svarta lackleggins, ett par ljusblåa tygskor,
ett korsörhänge och sminkborttagning.

Imorn är sista dagen på lovet
och den spenderar jag nog i bowlinghallen.
Sen får jag se vad som dyker upp :D

Men nu liggar jag i sängen o tittar Vänner,
äter glass, godis och kakor (a)

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0