2011-06-26

I torsdags va det en väldigt bra dag!
För då tog jag KÖRKORT!! :D
hihihih
Äntligen av med allt de där! :D
.
Midsommarhelgen lider mot sitt slut.
Midsommarafton så körde jag bil o skjutsade lite folk.
Trevligt trevligt!
Hade sällskap av Rebecca hela kvällen :D
Ännu mer trevligt!
Igår så va jag hos Rebecca o fikade o så.
Mycket trevlgt de med :D
På kvällen var jag med pojkarna ut på statt.
Riktigt kul kväll men lite halv sjuk här och var med.
.
Men allt som allt så har det varit en riktigt bra helg :D
Ikväll blir det in till Kristinehamn på spelarmöte.
Får se lite om hur nästa säsong blir.
.
Imorn börjar det första sommarjobbet med.
En vecka, 7-15.30, måla en mur.
Pengar, pengar, pengar (a)
.
Men nu ska jag klä på mig för o åka till Khamn.
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0