2011-05-22

Hemma från Göteborg nu.
Varit där med far och hälsat på nåra kompisar
och sprungigt Göteborsvarvet.
Det är 21 km och går runt om inom Göteborg.
Jag är helt imponerad över mig själv att jag tog mig runt.
Hade först inte ens tänk o ställa upp, men sen bara starta.
Men man kan ju inte ge upp om man väl startat ;D
Det tog 2 h och 27 min för mig runt.
Var inte direkt trött i andning men helt jävla slut i benen!
Kan knappt gå idag haha så ont i hela kroppen.
Men helt klart värt det!!
Om 5 dagar så blir jag 18 år!
Längtar verkligen inte alls haha :D
O sen få ta körkort ska bli så jävla gött!!
Men nu ska jag mysa ner min i soffan
o inte flytta på mig på bra många timmar!
PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0