2013-05-27

Exakt detta datum för 2 år sen gjorde jag min första fylla och min krogdebut. Det jag inte visste då var att jag efter den kvällen skulle funnit både vänskap och kärlek för livet.
Lärde känna Rebecca den kvällen som senare skulle visas vara en helt underbar person och vän!
Träffade även en kille som jag bytte nummer med lite mest bara för skojs skull men som senare skulle visas vara mitt livs kärlek. Vi träffades under ett halvår innan vi faktiskt kom på att vi var ett par och älskade varandra.<3
.
Idag firar jag och min älskling 1,5 år fulla av kärlek.
Idag firar jag och min vän 2 år av fin vänskap.
Idag firar jag även att jag blivit 20 år.
Och detta är bara början på en lång och kärleksfull resa! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

idag firar du 20 år med din syster hallå!??!

2013-05-27 @ 12:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0